Z pamiętnika Krysi

8. Urodziny Marszu Po Zdrowie

20 października 2018 r. już po raz ósmy spotkaliśmy się w Lasku Marcelińskim, żeby obchodzić ósme urodziny Marszu Po Zdrowie. Przybyło nas przeszło 30 osób. Wszyscy zostaliśmy obdarowani czapeczkami w…

Korona Zachodu Polski w Olandii

6 października 2018 r. odbył się w Olandii, a dokładniej w Prusimiu, przedostatni etap Korony Zachodu Polski w Nordic Walking i Biegach Przełajowych.  Olandia zlokalizowana w XVIII wiecznych zabudowaniach folwarku, położona…

Korona Zachodu Polski w Rożnowicach

29 września 2018 r. odbył się w Rożnowicach szósty etap Korony Zachodu Polski w Nordic Walking i Biegach Przełajowych. Organizatorami zawodów w Rożnowicach byli: Monar Rożnowice, NW Włóczykije oraz Starostwo…

Spływ kajakowy Rurzycą i Gwdą

Tym razem kijki do nordic walking zamieniłam na wiosła. W dniach 22 - 23.09.2018 r. udałam się wraz z Marsz Po Zdrowie na spływ kajakowy. Pogoda nam dopisała. Załapaliśmy się…

Zlot Nordic Walking w Sokołowsku – sobota

W dniach 8 - 9.09.2018 r. wzięłam udział w Zlocie Nordic Walking w Sokołowsku. Udało mi się namówić na ten pobyt Jadwigę i wraz z nią przybyłyśmy w przeddzień zlotu…

Zlot Nordic Walking w Sokołowsku – niedziela

Następnego dnia zaraz po śniadaniu robimy sobie pamiątkową fotografię w koszulkach zlotu przed "Leśnym Źródłem". Następnie wyruszamy z przewodnikiem na wycieczkę po Sokołowsku. Sokołowsko jest znane z tego, że powstało…

Darmowe zajęcia sportowe w Poznaniu

Okres letni to okres wzmożonych rywalizacji Nordic Walking w wielu miejscowościach w całej Polsce. W ubiegłym roku uczestniczyłam w nich przynajmniej raz w miesiącu. W tym roku mój organizm powiedział…

IV Nocny Bieg świętojański

23 czerwca 2018 r. odbył się nad Jeziorem Strzeszyńskim w Poznaniu IV Nocny Bieg Świętojański organizowany przez grupę Maratończyk Poznań. Celem biegu była promocja aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.…

Wyjazd integracyjny ATW Łeba 2018

Początkowo nie miałam zamiaru pisać relacji z pobytu w Łebie, bo wyjazd ten niewiele miał wspólnego z tematem mojego bloga. Ponieważ jednak uważam, że był to fantastyczny wyjazd, nie mogłam…
Czytaj więcej

XV Rajd “Puszcza Wpuszcza”

3 czerwca 2018 r. wzięłam udział w rajdzie pieszo - rowerowym "Puszcza Wpuszcza". Związek Międzygminny "Puszcza Zielonka" wraz z Zespołem Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego zaprosiły już po raz piętnasty miłośników…

Korona Zachodu Polski w Puszczykowie

26 maja 2018 r. odbyła się w Puszczykowie inauguracja Korony Zachodu Polski w Nordic Walking i Biegach Przełajowych. Korona Zachodu Polski wraz z Koroną Północy Polski tworzą wielki cykl składający…

Rajd w okolicach Nekielki

14 kwietnia 2018 r. wybraliśmy się na rajd do lasów w okolicach Nekielki, miejscowości, w pobliżu której mieszka nasza koleżanka Jola. Rajd zorganizował naturalnie Marsz Po Zdrowie, ale przewodnictwo po…